Tuesday, April 21, 2015

UFUN Scam Investigation

“We looked into its business and found it was in fact a pyramid scheme. We revoked its corporate licence on April 8 and sought eight arrest warrants for its shareholders and directors, three of whom are Thai,” Thailand’s police chief Somyot Poompanmoung was quoted as saying in the report.

Ufun packages

In the report, UFun is described as operating a “complicated” sales model that focuses more on recruitment of new members rather than actual sales.

Tahun lepas ada beberapa individu ajak aku masuk UFUN. Mujurlah hati aku tertutup nak join Ufun masa tu.

Baru-baru ni cawangan Ufun kat Thailand  dah kena serbu.

Sesiapa yang terima tawaran join Ufun lebih baik abaikan. Bazir duit je masuk Ufun.

Sesiapa yang dah terlajak jadi pelabur Ufun kat Malaysia, cepat-cepatlah tuntut balik hasil pelaburan korang tu sebelum jadi perkara yang tak diingini.

Silakan baca info pasal Ufun di bahagian 'Source'. Semoga terselamat dari tipu muslihat scammer.


Source
UFun Pyramid Scheme
Website Ahli Ufunclub

2 comments: